28 comentaris

Trascendental Clásico: Barça – R.Madrid

A falta de algo más de 8 horas para el comienzo del partido, por fin expongo de manera muy resumida la predicción para este trascendental partido. La Liga puede ser más blanca… o no.

Debo decir que, como humana que soy, tengo una vida más allá de las predicciones y por este motivo me ha sido imposible publicar antes la predicción. Disculparme por la tardanza porque sé la expectación y los nervios que provoca este partido.

Bien pue, parece que la sensación general es que el R.Madrid tendrá un protagonismo, en el sentido de que ímpondrá un poder en el campo. Esto no quiere decir que gane, si no que lo pondrá difícil al Barça porque ellos irán más tranquilos, ya que quien va a contracorriente son los azulgranas.

Las cartas del Madrid resultan más pasivas, como intentando aguantar, dominando lo posible, que me recuerda al estilo italiano de mantener y conservar, lo que les da demasiada confianza en sí mismos. Con la carta de la Torre junto al 7 de Copas, ya nos indica que todas las ilusiones que se habían hecho caerán de una forma estrepitosa.

El Barça, creo que tendrá un momento de disguto por lo que puede encajar un gol. Esto les hará ir a por todas. Sí que jugarán a contracorriente, con mucho espíritu de lucha. Podrán equilibrar su juego, con mayor solidez y dominio y ese poder que tenía el Madrid en su momento, lo va a recuperar el Barça. Esto me indica que el buen hacer les puede dar los frutos deseados.

Conclusión:  Doy ganador al Barça, no sin mucha lucha, mucho esfuerzo, muchos nervios pero creo que será recompensado por ello.

P.D.:  A pesar de que parece que he entrado en una etapa de algunos errores en las predicciones, creo que se me pasará. Como he dicho siempre, el 100% de aciertos no es imposible pero sí improbable y el estado de ánimo personal, la implicación que cada vez es mayor, influye mucho en este tipo de pronósticos. No es una excusa pero sí una apreciación para los profanos en la materia.

by   https://carmetarot.wordpress.com

28 comments on “Trascendental Clásico: Barça – R.Madrid

  1. gracias a ver que pasa…..slds

  2. Ojalà es cumpleixi el teu pronòstic i encara que tinguem que sufrir fins al final, que hagi valgut la pena aquest patiment. No has de disculparte per no haber-ho penjat abans, tal com dius ets humana i et deus també a altres obligacions. Salutacions, gràcies i molta sort.

  3. A ver que pasa…estoy impaciente,jeje. Va a ser un partido muy igualado.

  4. Decepcionante y fustrante

  5. No acertamos. la cosa se pone mal. a ver si pa la proxima estamos mejor.

  6. Bé, no sempre es pot encertar. No es fàcil fer aquesta mena de prediccions i no tots els professionals que si dediquen es mullen. Ànims Carme!

    El dimarts segur encertaràs i estarem a la final de la Champions!

  7. Hola Carme, mal dia per escriuret avui, després de la ensopegada d’ahir. Tothom tenia clar que guanyariem (tarotistes, astròlegs, el Pitoniso Pito,…), algo va fallar perquè tothom s’equivoqués amb el pronóstic. No t’has de desesperar per no haber encertat aquesta setmana, no hi ha res que sigui fiable del tot, per aixó no has de desistir i has de seguir endavant i ara lo més proper es la Champions, encara tenim esperançes de conseguirla. Salutacions i força, al menys, como diu el Josep Maria, tu et mulles a l’hora de pronosticar, ets valenta de fer-ho, amb el risc que comporta si no encertes. Fins al proper partit.

    • Quizás no, pero te invito que lo hagas tú a ver si tienes el valor de publicarlo y exponerte a las críticas y a también a sentirte orgulloso con los aciertos.

      • Bien respondido, animo y un abrazo

      • Gracias amigo Luís, no me importa lo que digan acepto las críticas si no publicaría las predicciones, pero lo que me sabe mal es no estar bien mentalmente para concentrarme y poder ofrecer un pronóstico en condiciones normales, aunque falle. Me estresé con tanto partido.
        Un abrazo.

  8. ni caso carme, con el apellido ya se delata, tienes muchos aciertos y nadie es infalible, somos muchos los que visitamos tu pagina
    un saludo y sigue asi

    • Gracias Angel. Pero como mi nivel de concentración es muy bajo, no voy hacer predicción para mañana… sigo diciendo que la final será Barça – Bayern. Esta vez la falta de acierto en marcar goles con el Chelsea y la falta de energía que demostraron con el Madrid, conseguirán darle la vuelta. Además, quien rie el último rie mejor.
      Un saludo.

  9. Carme estoy contigo ni caso somos muchos que te hemos seguido desde hace mas de un año así que lo les des importancia a esa gente.Yo confío ciegamente en el Barça y mira te digo que 3-1 o 4-1 lo tengo claro claro.Además ya decías que si no podían lo que tenían que poner sufriríamos y así fue.Saludos y espero que sea Barça bayern la final!!!

    • Gracias David por tus palabras. Seguiré haciendo lo que hago, pero ahora esperaré a la Final porque el Barça tiene que estar allí.
      Un saludo.

  10. No facis ni cas de les crítiques ni de certs comentaris envidiosos, segueix com ets i al que no li agradi lo que pronostiques, pues que no ho llegeixi. Jo seguiré llegin els teus pronóstics i recolçan la teva tasca. Si hi ha algú que es pensi que la teva feina no té dret a error, no sap que aquesta ciéncia no es infalible. Ànims i a seguir endavant. Visca El Barça i a guanyar la Champions per deixar a més d’un que s’en enriu ara, mocat.

    • Gràcies Lluís, en realitat les crítiques no m’importen. El que sí m’importa és que jo no estigui en condicions prou acceptables per fer la predicció. Estic cansada i necessito un descans mental per concentrar-me altre cop, l’encerti o no. Com he dit a un altre amic, la Final segur que la faig i el Barça hi serà.
      Una abraçada.

  11. No facis cas Carme, la gent que us dediqueu a això sempre esteu esposats als atacs d’aquests impresentables per culpa d’uns quants que es dediquen a enganyar a la gent. A mi em fa l’efecte que no és el teu cas. El mon és dels valents, així que no et deixis influenciar.
    Li has respost MB.
    Tant de bó el pronòstic de que el Barça a la final es faci realitat.
    Una abraçada.

    • Gràcies pel teu comentari Pito-niso Vilanova. Com tu dius sóc una persona que no m’agrada enganyar a les persones perquè així m’ho han ensenyat i em dec a un codi ètic. Ens fan molt mal els frikis que surten i que només volen guanyar diners. Això del futbol ho faig per diversió i no temo les crítiques si no no publicaria les prediccions.
      Llàstima que no hem passat, ningú esperava la impotència de l’encert del Barça creant tantes ocasions.
      En fi, si poguessim saber al 100% el futur tots els que utilitzem oracles seríem rics ;)))
      Una abraçada.

  12. ¡ohju! Carmen, que nos ha mirao un tuerto. Hecha una miradita a ver si el Bilbao gana, el Sevilla tambien y el Mallorca o el Granada empatan y remontamos; y despues suena el despertador para ir a trabajar.

  13. Bé, al final has encertat un dels equips de la final i no era gens fàcil . Llàstima que no hagués set el Barça…

    Felicitats per la meitat del pronòstic i en línies generals per la predicció.

    Reflexionant sobre el resultat de la eliminatòria del dimarts, el Barça molt superior al Chelsea menys en el resultat. Va estar, de res, de passar a la final. Com tu, de res, d’encertar el pronòstic.

    Ànims Carme!

    Et seguirem en futures prediccions.

    • Gràcies Josep Maria!!!
      Encara que no ho sembli, no és fàcil encertar. I mai s’encerta un 100% que en definitiva és el que vull demostrar, contradient a molts “vidents” que no ho són, que enganyen, i ens fan mal als qui practiquem els oracles de forma seriosa.
      El futbol només és un passatemps dins d’aquest sector però comporta molta expectació. No vaig voler fer més prediccions perquè no em concentrava prou per cansament i, malgrat m’hagués equivocat igualment, volia fer-ho en bones condicions. Equivocar-me no em fa por, m’agraden els reptes.
      Continuaré… hi ha la Copa del Rei Caçador i la Final de la Champions. Qui sap si m’animo amb la selecció espanyola.
      Una abraçada.

  14. Hola Carme… tu tranquila que yo esribo poco pero os leo mucho una que es curiosilla jajaja.. bueno como sigo confiando en ti una pregunta curiosa como yo.. podrias decirme si al final el Barça ganara la liga …. gracias…

    • Gracias Conchi por seguirme. Ahora, como Pep me estoy tomando un tiempo para cargar pilas con las predicciones. La cosa está muy difícil y creo que con todo lo que ocurre en el vestuario blaugrana… continuará la diferencia. Aunque si tengo un momento, puede mirarlo y, si veo algo significativo lo publico.
      Un abrazo.

  15. Muchas gracias Carme…pero porfa ten ese momentillo…. confio en ti pongas lo que pongas…. un abrazo….

  16. Hola Carme!
    Quan hagis carregat piles, Podries fer una predicció de com pot anar la era Post-Guardiola? M’agrada la decisió de continuïtat amb el Tito Vilanova però em dona la sensació que hi altres factors en l’entorn que hem fan dubtar…No pinta massa bé.

    Salutacions!

    • Hola Josep Maria, ja tenia pensat fer-ho quan ja se’n vagi el Pep i prengui possessió el Tito.
      Amb el Pep ja s’havia creat un ambient una mica enrarit i, una font molt propera al vestidor em va dir que si continuava hauria de fotre fora a 3 o 4 jugadors. Aquesta persona deia que el Pep era com un divo… En fi, ja veurem com anirà, el Tito té una altra personalitat.
      Una abraçada.

Deixa un comentari

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: